joi, 24 ianuarie 2013

VISE...DE IERI,DE AZI SI DE MIINE



      Visam copil fiind sa fiu adult,iar cind  am devenit adult visez sa fiu din nou copil.Astazi,visez la ieri,la azi si la miine.Vise ce vin si trec, pe care  incerc sa le indeplinesc.Unele din ele imi ies,altele nu.N-a fost sa fie.Poate nu erau ale mele,poate altcineva in alt colt de lume le asteapta.Imi mingie parul,gindurile,fruntea,se-aseaza in palma,le suflu si se duc.Ele ma cunosc cel mai bine,ele imi dau puterea sa calatoresc mai departe in povestea magica numita viata.Iubesc,traiesc,respira,adorm si ma-nsotesc in somn mereu.Uneori sint frumoase, alteori nu.Dar oricum ar fi sint ale mele.Personalizate,gingase,firave.Deseori cred ca daca nu as mai visa,as inceta sa mai exist.Ma trezesc si adorm,cu ele.Sint fulgi de nea ce se topesc in palme.Lasa urme intense pe nisipul sufletului meu,si-mi dau o permanenta senzatie de deja-vu.Visez in vis sa nu ma trezesc si sa distrug magia care tocmai a trecut.Imi aduc cu ele senzatii de bine,fericire si iubire.Chiar si acum cind scriu,visez la multe si de toate,la fericire ,implinire,satisfactii,la mila de batrini si de copii bolnavi,la saraci cu mese imbelsugate,la oameni buni si calzi,la copilarie,la viata de azi si mai ales de miine,la mine,la tine, iubirea mea.Mi-e greu sa vad acum invidia,rautatea,meschinaria,prostia si trufia.Am lumea mea de basm in care sint eu si visele mele.Ma incalzesc in nopti geroase de iarna,ma trezesc in dimineti de vara in tril de pasarele si-n rasarituri racoroase,ma-nsotesc toamna pe carari ascunse sub frunze ruginii,si-mi aduc parfumul viorelelor,ghioceilor si toporasilor in miez de primavara.Le-am strins in snur de curcubeu,l-am insirat in jurul gindurilor mele si mi-am cladit o viata frumoasa plina de iubire si candoare.Aceste vise odihnitoare,calde,linistite m-au inconjurat de oameni buni si dragi mie,m-au invatat sa cern prin sita mintii binele de rau.De-aceea imi spun ca ele trebuie sa mearga mai departe, alaturi de mine brat la brat, pina atunci cind prezentul va mai inceta sa devina trecut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu